Sunday, March 11, 2012

PAKATAN RAKYAT MAMPU TAWAN SELATAN KUBU BN GUNA LIM KIT SIANG DAN SALAHUDDIN??

Negeri-negeri yang menjadi sasaran mereka ialah Johor, Melaka dan Negeri Sembilan. PR mahu menawan kubu-kubu kuat BN di selatan!!!


Lim Kit Siang Jadi Calon Parlimen PAGOH??? RAKYAT JOHOR AKAN MENERIMA CALON INI???



Antara yang telah di bawa ke selatan ialah Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub, yang selama ini diberikan kerusi selesa di Kubang Kerian. Mazlan Aliman baru-baru ini pula yakin bahawa PAS mampu menawan 17 kerusi di Johor.

Apa mereka fikir BN di Johor, Melaka dan Negeri Sembilan itu “tunggul kayu” atau “batang pisang” yang kaku dan beku? Tak tahu melawan atau mempertahankan negeri-negeri mereka apabila diserang agen Yahudi dan kafir harbi???!!!!

Dengan senario ‘strategi menyerang negeri-negeri selatan’ dan keadaan terkini di Kedah, Pulau Pinang, Perak dan Selangor, apakah yang kita boleh jangkakan pada PRU ke-13 nanti? Silap-silap, Kelantan pun melayang dari tangan PAS…! 

PAS TAK SEDAR DIRI BETUL!! DI KEDAH AKAN BERKUBUR, DI PERAK DAH DITELANJANGKAN, DI KELANTAN DAH SEMAKIN TERHAKIS!! MASIH LAGI NAK MENAWAN KUBU KUAT BN DI SELATAN??? BN BANGKIT MENAWAN SELURUH NEGERI PRU-13!! NAIK AJIS SEMAKIN NAIK GILA!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...