Friday, March 23, 2012

AZMIN ALI MENGAKUI KERAJAAN NEGERI SELANGOR DIPIMPIN KHALID IBRAHIM GAGAL MENTADBIR

Bagaimana Azmin pula yang bercakap mengenai kelemahan Kerajaan Selangor didalam mentadbir negeri, memang diakui oleh Azmin Ali bahawa Menteri Besar selangor,Abd Khalid Bin Ibrahim GAGAL mentadbir exco-exconya. Azmin Ali menegaskan bahawa bekas Exco Selangor, Hassan Ali menyalahgunakan dana kerajaan negeri Selangor.
Buktinya:-


1. Adun Bukit Antarabangsa itu berkata, Hasan menggunakan peruntukan untuk baik pulih pejabat Exco membabitkan kos RM300,000 sedangkan Tan Sri Abdul Khalid selaku  Menteri Besar tidak menggunakan satu sen pun untuk ubah suai pejabat.

2. Hasan Ali melaksanakan program Padat yang disifatkan sebagai satu pembaziran di mana program tersebut membabitkan perbelanjaan RM546,920 untuk satu majlis sahaja.

3. Hasan juga didakwa menyuburkan proses pemberian tender secara terus walaupun cuba dikekang Abdul Khalid.

2 comments:

Al Gobleckke Bin Teppe said...

Begitu juga dengan kami rakyat Malaysia merayu bahawa Ummi Hafilda Ali, bertaubat dan bersihkan hati dari irihati dan sogokkan BN. Pulanglah ke pangkuan Allah S.A.W. Pendek kata, jaga diri sendiri dan jangan berhenti setakat situ sahaja, pergi Umrah atau Haji mohon maaf banyak banyak dan doa supaya Allah S.A.W. bersihkan hati yang busuk.

Skian, majulah sukan untuk negara.

Al Gobleckke Bin Teppe said...

Gunakanlah wang rasuah BN untuk beribadat dan jangan membazir dengan make-up lokap atau barang mewah. Sedekah kepada fakir miskin dan tunjukkanlah satu contoh kat abang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...