Thursday, May 2, 2013

@hajihusammusa GAGAL UJIAN POLIGRAF, TERBUKTI GAGAL JADI WAKIL RAKYAT!! @TengkuAdnanReal




Pada hari ini, nampak hampir terjelas apabila Husam Musa gagal  menghadiri Majlis Ujian Poligraf yang sepatutnya Husam Musa Hadir bagi menjelaskan kegagalan didalam melaksanakan Janji-janji dan Manifesto terhadap projek-projek di Kelantan seperti Projek Petrokimia di Bachok berharga RM2 Billion, Pusat Peranginan Tasik Kwong di Rantau Panjang bernilai RM1.5 Billion, Projek Bandar Peranginan Danau Tok Uban berharga RM885 Juta, Projek Pembinaan Terminal Bas Bersepadu di Kubang Jerian bernilai RM328juta, Projek Agro Tousim Pergau di Jeli, Projek Pelabuhan Darat di Kuala Krai, Projek Jihad Ternak, Projek Tanaman Depu di Gua Musang.



Selain itu juga, Janji -janji yang belum ditunai oleh Husam Musa adalah Pembayaran bantuan RM100 sebulan kepada warga Emas sejak 1990, Projek Penyediaan Rumah Mampu Milik di Kelanta, Saguhati kesedihan sekurang-kurangnnya RM10,000.00 kepada keluarga mangsa kes bunuh oleh orang siuman, Tanah 0.8 hektar atau 2 ekar untuk pesara tentera di kelantan yang akhirnya tinggal janji.

Husam Musa sepatutnya menghadiri Perlawaan Bekas Pegawai Khasnya yang ingin membuktikan ketelusan Husam sebelum menjadi Ahli Parlimen Putrajaya. Husam Musa apabila gagal menghadiri pada petang tadi pukul 5.00 petang di kelab Tasek Putrajaya MEMBUKTIKAN BAHAWA HUSAM MUSA GAGAL MEMBUKTIKAN DIRINYA SEBAGAI CALON YANG TERBAIK UNTUK PUTRAJAYA.

Rakyat melihat dan memang patut Datuk Seri Tengku Adnan berjumpa Rakyat dari membuang masa berdebat dengan Husam Musa yang suka menabur janji. Rakyat Putrajaya yang lebih dominan bersama Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor dengan sikap Keikhlasan dan Ketelusan membela hak rakyat seperti yang terkandung didalam buku laporan yang disebarkan kepada seluruh pengundi Putrajaya.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...