Thursday, August 11, 2011

ADAKAH RELEVAN SAMAN SUHARDI TERHADAP BLOGGER KERAJAAN

Hak Malaysia ingin melihat sejauh mana pandangan sahabat-sahabat lain berkenaan dengan suhardi ingin menyaman bloggers disebabkan dirinya difitnah seperti yang dinyatakan dalam Malaysiakini(Klik Disini)bloggers mana yang perlu disaman?pro –pembangkang atau Pro-Kerajaan BN??Adakah benar terbalikkan babak yang tidak membuktikan suhardi cuba untuk mencetuskan provokasi dan berbohong dengan pura-pura pengsan bagi memburukkan imej polis seperti yang dinyatakan dalam Blog:1Peluru



Saman menyaman ini perkara biasa tetapi isunya disini kes suhardi yang dua kali pengsan (1. Tangan diikat 2. Tangan tidak diikat) direka-reka cerita mengunakan filem pendek sebagai asas hanya untuk memburukkan polis . Adakah filem-filem pendek yang dihasilkan oleh bloggers pembangkang tidak menceritakan perkara yang sebenar sehingga dikatakan penderaan polis menyebabkan KEMATIAN…?hanya suhardi sahaja yang mampu menjawap soalan ini..pendedahan konspirasi cerita ini mengaitkan suhardi dengan arwah baharuddin telah ditunjukkan oleh PAPAGOMO(Klik Disini)..

HM: Jika hendak saman,saman semuanya sekali tidak kira pro pembangkang or kerajaan…jangan keluar statement-saman itu akan dihadapkan kepada tiga atau empat orang penulis blog “yang berniat jahat” dan “pro-kerajaan”

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...