Sunday, August 14, 2011

SUDAH TIBA MASANYA JPN DAN SPR BEKERJSAMA MENYELESAIKAN KELEMAHAN SISTEM BAGI MENANGKIS TOHMAHAN DAN BERI MAKLUMAT SAHIH PADA BLOGGERS KERAJAAN














Hak Malaysia terpanggil melihat bahawa kesudahan cerita Mismah ini diselesaikan dengan cara menghina pihak Bloggers pembangkang dan Malaysiakini.Kita dapat lihat riak sehinggakan mereka ingin membuat demo yang tidak berfaedah dan mengarut seperti yang ditunjukkan oleh 1Perluru atas disebabkan Malaysiakini mengeluarkan kenyataan media yang menipu rakyat dengan menceduk cerita dari blog pembangkang juga menipu bulat-bulat diselongkarkan oleh Novandri.Tetapi akhirnya terang-terang penipuan antara satu sama lain mereka ini tersimpul bersama-sama dengan Mismah tampil memberikan keterangan yang jelas kepada Rakyat Malaysia.Yang paling utama adalah taraf warganegaranya.



Juga cerita baru yang hangat dikatakan juga mengaitkan JPN dan SPR iaitu kes Sulong bin Jalil dan kes Mohd Rashid Bin Ismail yang memiliki dua IC dalam satu masa.Ceritanya juga telah dibongkarkan oleh Double YY dan isunya telah selesai dengan penjelasan bahawa Sulong bin jalil ini sudah 2penggal tidak layak mengundi sebab semasa proses semakan sebelum pengundian mendapati dia berdaftar dua kali.Tetapi blog pembangkang menyatakan dengan tidak bertanggungjawab dia boleh mengundi 10 kali tanpa usul periksa.


Yang jelas Malaysiakini dan blog pembangkang akan menyerang kerajaan bagi mencapai matlamat mereka yang cukup kotor untuk menawan Putrajaya.



Yang ingin ditekankan disini, Pihak Kerajaan juga perlu memainkan peranan yang lebih effektif menyelesaikan isu-isu yang mengarut ini dengan drastik supaya tiada lagi sudut yang dapat pembangkang cuba menyerang kerajaan. SPR dan JPN perlu bekerjasama menyelesaikan isu-isu ini dengan pantas. Dengan cara lain memberikan maklumat yang sahih kepada Media dan terutamanya Bloggers Pro kerajaan seperti yang diutarakan oleh saudara Tun Faisal didalam Malaysia Insider sebelum ini.-KLIK DISINI-


HM: Semoga rakyat tidak ditipu oleh pakatan pembangkang yang cuba merosakkan perspektif rakyat terhadap kerajaan. memang diakui sistem yang dibuat oleh manusia tidaklah sempurna dan perlu penambahbaikkan dan peningkatan kemajuan supaya negara kita aman dan makmur. Kita boleh berunding, bukan demo jalanan yang diminta.

1 comment:

hakeem said...

akhirnya...... kepada JPN dan SPR, sila buat keje dengan baik ye. no more discrepancy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...