Wednesday, May 1, 2013

[VIDEO PENUH] BUKTI @hajihusammusa MERASUAH PENGUNDI PUTRAJAYA @TengkuAdnanReal @TansriAseh @PDRMsia

       Husam Musa telah mengerakkan jentera untuk berjumpa pengundi, tetapi paling menyedihkan apabila Husam Musa terdesak memberikan wang untuk merasuah Pengundi Putrajaya apabila dia pernah menyatakan bahawa walaupun sukar untuk berlawan dengan Datuk Seri Tengku Adnan tetapi dia akan lakukan yang terbaik untuk memenangi mendapatkan Putrajaya.

Pada kali ini, terbongkar apabila seorang pengundi Putrajaya telah membongkar dan membuat laporan polis apabila wakil raih undi PAS Putrajaya telah membawa wang sebanyak RM250.00,beberapa kad Husam Musa dan bendera PAS untuk diberikan saguhati kepada pengundi yang dijumpai. Husam memang tedesak apabila Pengundi pengundi Putrajaya dijangka akan tetap memilih Datuk Seri Tengku Adnan sebagai wakil Parlimen Putrajaya berbanding Husam calon baru yang lansung tidak faham tentang permasalahan Penduduk di sini yang juga telah banyak dirungkaikan oleh Datuk Seri Tengku Adnan. Husam perlu mempelajari bahawa Putrajaya mempunyai Penduduk yang berpendidikan dan berpengetahuan serta mampu berfikir dengan waras disamping menolak Rasuah.

Pemimpin seperti Husam musa perlu ditolak habis-habisan kerana belum mampu menjadi Wakil Rakyat Parlimen sudah cuba merasuah Pengundi.

1 comment:

paktam said...

Di Kelantan ini adalah sebagai normal dan PRU ialah hari raya istimewa dan ramai dapat angpau. Soal hukum hakam perkara kedua.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...