Tuesday, December 10, 2013

Pemuda Perak Gerak Misi Bantuan #pray4kuantan @hairul_own @azwanbro @Khairykj

Pemuda perak dan sukarelawan telah berkumpul di Rumah Yayasan Bina Upaya Darul Ridzuan ( YBUDR ) pada jam 7.00pagi bagi Misi Bantuan Kemanusiaan #pray4kuantan di kuantan pada hari ini.




Dimulakan bacaan doa daripada YB Ziad bagi memastikan keberkatan dalam perjalanan ke Pahang. Dan selepas itu, ucapan daripada Ketua Pemuda Perak, Saudara Hairul Anwar bagi memastikan bahawa sukarelawan dan pemuda siapsiaga

 Target lokasi sasaran pada hari ini adalah Temerloh sebagai tempat destinasi pertama untuk menyalurkan bantuan dari segi makanan, minuman, pakaian dan barangan harian.

Ketua Pemuda Negeri Perak juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat didalam ucapannya dan ini adalah misi pertamanya selaku Ketua Pemuda bersama pemuda perak dalam menyusun kembali saf pemuda bersama-sama persatuan persatuan serta sukarelawan di Negeri Perak didalan pembangunan belia Negeri Perak.



Pelepasan bagi konvoi misi bantuan kemanusiaan ini juga dirasmikan dan dilepaskan oleh YB Datuk Shahrul Zaman Yahaya, Exco Belia dan Sukan, Komunikasi dan Multimedia yang juga Adun Rungkup; Kerajaan  Negeri Perak



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...