Tuesday, May 27, 2014

IBU JADI MANGSA KELUAR PERKASA AKIBAT @Dyanasmd BERBOHONG PADA MEDIA #PRKTelukIntan @P076TelukIntan #jompilihmah


                         

Sebelum ini Dyana Sofya mengumumkan bahawa Ibunya, Yammy Samad bukan lagi ahli Pertubuhan Pribumi Perkasa (PERKASA) dan menyebabkan Yammy samad menyangkal ketidakjujuran anaknya dengan menengaskan bahawa beliau masih lagi merupakan salah seorang ahli Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa).

Beliau turut mengakui Dyana dijemput pada Majlis pelancaran laman web  Perkasa oleh Jeneral (B) Tun Ibrahim Ismail di Kelab Sultan Sulaiman Kuala Lumpur pada 21 Oktober 2008.

"Saya memang ahli Perkasa yang memegang sebagai Jawatankuasa Penaja Penubuhan itu saja, yang ahli saya, bukan Dyana dan sampai sekarang anak saya bukan ahli.

Pada 21 Mei Dyana telah membuat penafian mengenai pembabitan ibu beliau dalam Perkasa malah mendakwa ibunya tidak pernah hadir pada Mesyuarat Agong Perkasa sekaligus tidak pernah mendaftar sebagai ahli NGO Melayu itu. 

Dalam pada itu, Yammy turut menjelaskan, beliau tidak pernah sama sekali keluar dari Perkasa akan tetapi tidak lagi aktif apabila berpandangan NGO Melayu itu bertindak seolah-olah menjadi orang suruhan UMNO.






Mengikut kepada sejarahnya Yammy Samat kecewa apabila kalah bertanding 2 kali kalah bertanding Bahagian Ipoh Barat bagi pemilihan Ketua Wanita dan sebab itulah mengambil haluan untuk menyertai PERKASA dan Kenyataan itu boleh disangkal kerana terbukti ibunya pernah kalah 2 kali dalam sejarah pemilihan di Ipoh Barat dan sebab itulah beliau dilantik menjadi Ketua wiranita Penaja PERKASA.

Dan atas disebabkan oleh Dyana Sofya jugalah beliau terpaksa mengorbankan dirinya menjadi Ahli Perkasa yang setia pada perjuangan melayu. Alangkah gembiranya hati Lim Kit Siang apabila dapat merosakkan dua beranak ini demi mencapai kepentingannya demi merosakkan orang Melayu.

HM telah berikan contoh dan inilah pengajaran kepada orang melayu apabila diperalatkan orang Lim Kit Siang tanpa disedari. Kita tahu bahawa Lim Kit siang memang sangat rasis dalam DAP tanpa mengira apa juga keamanan negara yang berlandaskan Perlembagaan Negara.

WAJIB TOLAK DAP!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...