Sunday, November 27, 2011

EKSKLUSIF: BUKTI NGA KOR MIN BIADAP, RASICS DAN TIDAK HORMAT ORANG!!!!

-DAH LAMA PATUT KITA PIJAK DIA NIE-



-isu Darul Kartun, Pas boleh ketawa besar sebab tidak paham makna "Darul Ridzuan"-



MARI KITA LIHAT ISU YANG DIMAINKAN OLEH AHLI PARLIMEN KOMUNIS INI


ISU 1- SIDANG DUN



Tidak menghormati persidangan DUN perak sesi perbahasan Bajet 2012 dengan membuat cacian terhadap Timbalan Yang dipertua, Datuk Hee Yit Foong adalah seorang Pelacur Politik dan Katak Nga bukan sahaja mengutuk beliau tetapi ditambah termasuk ibu dan nenek . “Ia menghina (kaum) wanita, tarik balik, kalau tidak saya putuskan jangan berbahas…ibu dan nenek Yang Berhormat juga kaum wanita,” katanya pada persidangan DUN di sini hari ini.

ISU KE-2 MASJID



748.26 juta dijadikan isu oleh Nga sebagai satu jumlah yang melampau kerana kerajaan BN /UMNO telah belanjakan untuk pembinaan masjid sejak tahun 2000 hingga 2008 melibatkan 611 buah masjid. Setelah isu ini diperhangatkan, lalu Nga mengubah kenyataan dengan mengatakan beliau mengalu-alukan hasrat kerajaan membina masjid.

ISU KE 3 - SEKOLAH HUA LIAN

Nga Kor Ming telah datang dan menggunakan sebuah sekolah Cina untuk berkempen untuk pilihan raya umum, mencetuskan bantahan marah dari guru-guru dan ibu bapa, yang mendapati apa-apa perbuatan yang terang-terangan hina. Ng Cheong letakkan jawatan sebagai pengerusi Lembaga sekolah hua Lian disebabkan Nga berkempen meletakkan banner kempen DAP bersama pada hari kantin sekolah dengan bongkak. Dia mengadu bahawa sekumpulan orang DAP datang dengan sombong tidak menghormati majlis di sekolah

ISU KE 4 -PIJAK GAMBAR

Memijak Gambar orang melayu yang keluar parti disebabkan tidak puas hati dengan sikap orang melayu yang telah sedar bahawa Perak ditabdir oleh Cina haprak DAP yang terlalu bersifat Perkauman dengan menggunakan boneka si Nizar sebagai menteri besar bagi menutup mulut PAS.

Rujukan---> DISINI

ISU KE 5 - GAMBAR RUMAH PAKAI KASUT

Memasuki rumah orang melayu dengan tidak membuka kasut. Nak dikatakan kasut bertali tidak pula dilihat. Alangkah buruk perangai si cina DAP ini mempunyai dasar supremasi kaumnya sahaja, lantas tidak pernah mengambil tahu budaya Melayu.Perkara asas apabila memasuki rumah orang melayu mesti membuka kasut. Melayu ditindas begitu sahaja.


HM: jika kita kalah nanti, baru melayu menyesal mengapa kita berpecah-pecah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...