Sunday, November 6, 2011

HADI KORBAN, NIZAR GILA TALAK, LIM BENCI MELAYU

Presiden Pas, Hadi awang menyeru seluruh umat Islam meneruskan korban demi menegakkan keadilan Islam,dan menjadi tanggungjawab kita memastikan keadilan Islam ditegakkan bagi memayungi kesejahteraan hidup manusia pelbagai bangsa dan agama tanpa mencampuradukkan dengan perkara-perkara lain.

Apa yang disampaikan sudah bertentangan dengan si nizar gila talak yang menjual PAS suatu ketika dahulu kembali mempercampurkan politik dan sambutan Hari Raya Aidul Adha pada hari ini dengan menyelitkan nak rebut putrajaya sedangkan hari ini Hadi awang menegaskan ramai manusia mengorbankan agama (seperti si nizar ini) mementingkan kepentingan diri dan mengenepikan perjuangan PAS menegakkan syariat Islam.
Bila dah tak jadi MB, penyakit Gila Talak dia ini menjadi-jadi sampai hari ini. Kita dapat lihat dari <1peluru>

Hadi juga kita nampak cuba memperkuatkan kembali saf dengan menyampaikan misi utama PAS dalam menegakkan Syiar Islam tetapi kita dapat lihat rakan seperjuangannya si Lim sekali lagi buat-buat tidak paham tentang senstiviti orang Islam dengan meluluskan komen-komen sebegini laman blognya.


Kita boleh merumuskan didalam PAS gagal didalam membentukkan rakan perjuangan memahami Islam dan pengertian ibadah qurban secara khususnya. Baca seterusnya di <YY>

Dan kita melihat bahawa Pakatan Rakyat memang tidak syak lagi masih lagi baru berkenalan kerana antara satu sama lain dan masih lagi tidak menghormati perjuangan masing-masing dan menunjukkan bahawa kebimbangan tentang perjuangan Islam PAS mungkin berkubur disebabkan hanya untuk memuaskan nafsu-nafsu mengejar Putrajaya.

Kita dapat lihat si Lim ini sebenarnya dalang didalam merosakkan perpaduan kaum di Negara ini.Adakah kita inginkan pemimpin sebegini rupanya?

HM:kalau dibiarkan Negara makin terkorban, Selamat Hari Raya Aidul Adha.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...