Wednesday, December 21, 2011

EKSLUSIF: BUKTI ADAM ADLI DAN KAWANNYA TIDAK LAYAK JADI WAKIL MAHASISWA MALAYSIA

HM terpanggil apabila melihat gambar-gambar ini untuk di'post untuk tatapan semua', Lihat yang kononnya wakil mahasiswa akhirnya terkandas hina apabila wakil pemimpin BEBAS dan SMM dimalukan dengan gambarnya sendiri, bukti jelas wakil-wakil ini dari pembangkang dan kroni-kroni sejenis Anwar, Mari kita lihat:


Adam Adli yang bersikap Gay sinonim dengan Anwar Ibrahim tidak layak mewakili Mahasiswa Malaysia, Dia patut disingkirkan daripada UPSI.


Syukri telah diperalatkan oleh Anwar Ibrahim


 YDP UM Juga terlibat didalam perhimpunan pertubuhan haram ini bagi menunjukkan ketidakpuasan hati kepada Perdana Menteri

Khalid adalah Pengikut Mat Sabu Pengikut Syiah dana amat berbahaya kerana Fahaman Syiah

Bukti-bukti ini adalah cukup mencerminkan bahawa SMM dan BEBAS adalah pengkhianat negara yang telah diperlalatkan oleh Anarsir-anasir Politik yang kecewa. Mereka ini tidak perlu lagi dipandang sebagai suara majoriti Mahasiswa kerana ASPIRASI telah membawa jentera dan Mahaisiswa 'Silent Majority' semalam di depan Kementerian Pengajian Tinggi. Adalah diharapkan suara mereka yang cintakan keamana dikampus akan didengari oleh Perdana Menteri kerana itulah sokongan Mahasiswa


Seribu Tandatangan diturunkan tanda sayangkan Kepimpinan Perdana Menteri, Dato' Seri Haji Najib Bin Tun Haji Abdul Razak


ASPIRASI membawa sahabat-sahabat dari seluruh Universiti-Universiti Malaysia bagi tanda sayangkan Negara

Peace Kampus Dilancarkan bagi menyokong supaya mengukuhkan lagi Institusi Pendidikan Tinggi Negara


Sumber: Tun Faisal Dan KedahkeKL

13 comments:

fiq. said...

lain la muko...xbaik , fitnah

Je Suis Le Reveur said...

dah mmg pembangkang... biarlah... ramai jer sokong bn tp x la se-primitif diorang

Je Suis Le Reveur said...
This comment has been removed by the author.
aFRina n0rdiN said...
This comment has been removed by the author.
rina nordin said...

sah2 lahh muka lain.sekali pandang pon tawu lain. ingat, fitnah dosanya lebih besar dari membunuh.

gonggok said...

nak menipu pon... biar la kasi logik sket....... apsal semua blogger pro-UMNO semua point2 macam sampah? serius macam sampah... tak boleh pakai.. ko ingat pembaca2 ni semua otak IQ rendah macam korang ke? nak tipu lembu boleh la...tau tak sebab blogger2 bangang macam korang la ramai orang beralih sokong pembangkang tau tak!!? UMNO/BN jadi bertambah busuk sebab fitnah2 korang ni tau tak..

J.Stone said...
This comment has been removed by the author.
J.Stone said...

muka pon len....tengok mulut pon dah tau bkan org yg sama...mmg dasar pemfitnah....gambaq hat bwah tu mka mcm BRO LUDAH kita ja pon...kui kui kui

rosmawa said...

Si Adam ni mesti ada kepentingan dgn anwar ni.. siap bergambar bagai... senang citer,...PEMBANGKANG la DALANG SEMUA Ni... PEMBANGKANG LA SI BATU API!!!!!!!!!!!!!!! PEMBANGKANG MMG SUKA DEMONTRASI JALANAN NI... dia mmg suka tgk negara tak aman... BLAH LA KO PEMBANGKANG...

pom5 said...

xbaek fitnah..mak saye marah...Tuhan pon marah..

http://milosuam.blogspot.com/2011/12/kantoi-gambar-gay-filipina-diguna-untuk.html

Farihah Ahmad said...

Aku sangkakan ko ni seorang yg mampu berfikir dan menyisat sendiri... Rupanya ko juga salah seorang PENYEBAR FITNAH...

Kesian dengan mahasiswa muda yg bernama Adam Adli ni... angkara politik, dia DIFITNAH blogger Umno...

ini namanya KANTOI BODOH... Yg percaya pulak, 10x BODOH...

p/s gambar fitnah oleh blogger Umno ni diambil dari laman web gay Filipina...

SHAREH said...

sahabatku...
post ni adalah fitnah...
dosa fitnah lagi besar dari dosa membunuh...aku sayangkan kau sebab ko sahabat aku....

nor said...

kahkahkah..bodo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...