Sunday, November 27, 2011

BUKTI KONGRES GAGAL SATUKAN AHLI PKR





Tidak mencapai matlamat



View Belakang: kerusi nie sewa utk korang wei,nape xhadir.


Tidak Habis Tohmahan Azmin mengatakan bahawa PKR masih diterima rakyat, tetapi sambutan yang dikatakan mengalakkan hanya kerusi-kerusi yang kosong, apa dah jadi?


View Hadapan: Wakil dari Seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak,tetapi masih kelihatan lompong-lompong, utk siapa itu?

Apabila meneliti Kongres ini, dilihat pemimpin PKR hanya bercakap kosong dan berbaur fitnah kepada Barisan Nasional. Tidak nampak lansung kemajuan yang ingin dicapai buat masa ini dan tambah lagi dengan Pilihan raya Umum ke 13 yang hampir menjelma.


Di tambah pula dengan Omong-omong kosong Anwar Ibrahim yang banyak memfitnah transfomasi negara untuk ke arah negara maju sehingga ke magrib. Pengisian yang berterabur hanya untuk menutup keaibannya sendiri tanpa memberikan satu inspirasi yang bertenaga kepada kerusi-kerusi yang mendengar kongres ini.

Bukti Saifuddin Nasution berkecil hati dengan ahli PKR yang tidak hadir . Sumber: Networks


HM:mungkin PRU13 akan membawa PKR ke ambang kemusnahan disebabkan pemimpin yang berhati kotor, hanya menunding jari kesalahan orang lain tanpa mengajak ahli-ahli membetulkan masalah dalaman PKR sendiri

2 comments:

Unknown said...

salam sejahtera, mohon link blog..
http://klboyzwangsa.blogspot.com

Unknown said...

boleh.sudah dibuat.minta follow blog ini.tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...