Wednesday, June 5, 2013

BLOGGER JALANAN DI PANDANG SEBELAH MATA OLEH SETPOL @NajibRazak cc: @TengkuAdnanReal

Lagi rintihan blogger jalanan yang dipandang sebelah mata oleh Khairun Aseh yang merancang untuk berjumpa dengan kesemua wakil pemuda putrajaya tetapi akhirnya dijemputnya sekali Sahabat Blogger HM, alangkah terkejutnya apabila dibiarkan sahaja blogger Kulaan Niring ditinggalkan begitu sahaja. Mungkin disebabkan tarafnya hanya blogger dan bukan setaraf Ketua Pemuda Cawangan di Putrajaya.

Semalam kita dapat lihat bahawa gambar di atas ini adalah senarai yang dijemput untuk ke pejabat SETPOL PM tetapi ditinggalkan hampir 2jam Kulaan Niring di kedai Mamak yang asalnya dikhabarkan perjumpaan di IOI resort.

Kulaan mula membongkarkan bahawa ketidaksenangan bahawa Tengku Adnan menjadi calon putrajaya sehinggakan Khairun lansung tidak menunjukkan mukanya sepanjang PRU13 berlansung. Mungkin ada cerita disebalik mengapa khairun lansung tidak membantu Tengku Adnan dan apabila Tengku Adnan menjadi Menteri Wilayah tiba-tiba dia pula yang dilantik menjadi setpol? Nantikan pembongkaran seterusnya bagaimana Khairun menjejaki langkah menjadi SETPOL yang sebelum ini dikenali sebagai 'Kaki ponteng mesyuarat' dikalangan AJK Bahagian Putrajaya. Nantikan cerita seterusnya....

Ikuti kisah seterusnya:

http://bit.ly/19KxsPX



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...