Saturday, November 19, 2011

ANAK PALING TADAH PADA ANWAR BUSUK




Seorang anak yang melihat sikap keburukkan bapanya menyebabkan dia menyisihkan bapa. Termasuk keluarganya yang tidak puas-puas menyokong bapanya yang memang sudah terang-terang muka bapanya di dalam video seks bersama pelacur dari china.

Tidak sanggup melihat kakaknya mengaku bahawa “ini bukan papa” menyebabkan ihsan benci dan meluat sikap kakaknya yang hanya mementingkan kepentingan politiknya dan bapa termasuk maknya azizah

Malu dengan sikap maknya yang satu ketika dahulu menasihati dan mendidiknya supaya tidak menipu dan akhirnya mak pula lupa tentang agama dan hanya mementingkan karier sebagai ahli politik PKR yang terumbang

ambing di perjalanan lupa bahawa penipuan kepada rakyat malaysia akan menyebabkan dosa kepada semua rakyat malaysia yang akan ditanggung di akhirat kelak.

Ihsan merasakan sudah tiba masanya untuk beralih kepada jalan yang benar untuk membersihkan nama keluarga yang sudah busuk disebabkan Anwar. Sekutu-kutu anwar sudah menjelik pada ihsan dan mengatakan Ihsan kurang siuman lalu Ihsan tertekan lalu menyertai UMNO.

HM:Nak tahu UMNO mana,kita tunggu dan lihat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...