Monday, January 23, 2012

UMNO PATUT SAMAN CHEGUBARD DAN HARAKAHDAILY FITNAH UMNO BUAT KACAU ABU DI JALAN KEBUN

Apa fakta yang jelas Chegubard,Harakah Daily dan Mariah MP PAS yang memfitnah UMNO yang bertindak menggangu ceramah ABU di Jalan Kebun, Shah Alam baru-baru ini?

blog Mariam yang memfitnah UMNO melakukan huru hara


Harakah Daily juga mengatakan penyokong PAS cedera Parah, tetapi diblog Mariam diteliti kembali keadaannya Stabil..



Dimanakah bukti yang mengatakan UMNO yang melemparkan ayat-ayat berunsurkan rasis atau perkauman?Dimanakah bukti?Siapakah yang menyebut Rasis?bukankah Chegubard yang menyentuh dan menyuntik elemen Rasis tersebut?


HM telah meneliti Video tersebut, yang memakai baju berlambangkan UMNO adalah puak-puak ABU tersebut, terpampang di dada mereka terletak logo UMNO dengan Slogan ‘Asalkan bukan UMNO’.

Jika dikaji secara rasional.Chegurbard yang berada sekian lama di dalam ceramah tersebut menunjukkan sikap tidak suka kepada pertubuhan Melayu itu menunjukkan dia menyokong aktiviti rasis. Tidak sedarkah chegubard sendiri?

Didalam program tersebut, jika diteliti berapa ramaikah yang menyokong, hanya kerusi yang penuh didalam dewan tersebut. Dimanakah suara majority yang menyokong penuh chegubard dengan gang-gang ABUnya?

Rakyat boleh menilai…


Mari kita lihat kembali video tuduhan chegubard:

    

3 comments:

sgray said...

Kiranya satu tindakan yang wajar...oleh UMNO sekaligus kerajaan yang inginkan dan cintakan hubungan yang Harmonis dan berperadaban dari di rosakkan oleh Petualang2 bangsa dan ketenteraman Negara.

Unknown said...

masalahnya,bukan UMNO yang menghuru-harakan program tersebut, hanya org kampung disitu yang marah dengan sikap penganjur yang tidak memahami dan menjaga ketenteraman masyarakat sekeliling...sebab itu orang marah

regimencywarputrajaya said...

salam tuan mohon link kan blog saya ke blog tuan Http://panglimaputrajaya2012.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...