Saturday, January 14, 2012

BBC: ANWAR TARIK UNDI GOL. HOMOSEKS UNTUK CAPAI CITA-CITA JADI PM

Mari Kita lihat apa yang dimaksudkan Anwar :

      


Anwar telah ditemuramah oleh BBC pada hari khamis lepas (12 januari 2012)Undang-Undang Homoseksual(Seks luar tabii) tetap dihapuskan kerana dikatakan lapuk, siap berkata ia boleh menjatuhkan karier politik seseorang sepertinya.

Jelas secara ringkas, Anwar ingin menghalalkan hubungan jantan dengan jantan bagi suka sama suka dan tidak menjadi kesalahan dibawah kanun Keseksaan seperti yang dikenakan kepada dia sekarang selepas Pakatan Rakyat menenangi Pilihanraya 13 dan tentunya Perdana Menteri miliknya.

Usulan Anwar dimata dunia ini membuka mata Seluruh Umat Islam di dunia dan membuka ruang kepada Amiga untuk terus membawa program Seksualiti Merdeka  di Malaysia dan Hak samarata kepada golongan Minoriti Gay, Lesbian, Transgender dan biseksual.


HM dapat jelas, apa yang disebutkan oleh Anwar dipentas dunia hanya untuk meraih undi golongan-golongan minoriti supaya dia layak menjadi Perdana Menteri walaupun dia sedar bahawa umat Islam mencemuhnya dan tidak sedar dia telah mencabuli sensitiviti umat Islam dan agama lain ;dan kita tahu di negara ini tiada satupun yang membenarkan hubungan homoseksual ini.


RUJUKAN BBC: SINI 

HM:Pembebasan Anwar Ibrahim akan menyerlahkan lagi siapa Anwar Ibrahim yang sebenarnya. Rakyat boleh nilai sendiri siapa Anwar. Biarpun tidak ke penjara tetapi secara psikologinya Anwar sudah “terpenjara secara moral” dari kaca mata rakyat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...