Tuesday, August 23, 2011

LAYAKKAH PEMUDA PAS MENCACI MUFTI PERAK?


Hak Malaysia terkejut dengan mulut yang tidak ada insurans oleh Pemuda PAS. Mari kita saksikan video yang tidak dieditkan lansung ini:



Tetapi sebelum ini kita pernah melihat Pemuda PAS menyokong sokongan terhadap cadangan dan gesaan Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria agar menyegerakan Akta Murtad.


Tetapi ini balasan PEMUDA PAS:





Sikap pemikiran cetek sehingga mengeluarkan perkataan kesat dan tidak baik inikah contoh dan IMEJ PAS sebelum mendapat mandat Rakyat Malaysia?Malu rasanya jika Malaysia mempunyai pemimpin seperti pemuda ini.

Saksikan kisah selanjutnya : Gelombang Media Wangsa Maju

HM: Saya merasakan PEMUDA PAS perlu memohon maaf secara terbuka kepada Sahibus Samahah Tan Sri Harussani Zakaria

4 comments:

Farizal Mustaffa said...

Betul la..dah halal campur haram..jadi haram jugak la..

Norizam bt. Awang said...

Penghinaan yang tak sepatutnya. Perbuatan menghina orang lain tidak diajar dalam agama Islam. Moga mereka sempat memohon ampun sebelum nyawa tiba di kerongkong.

Unknown said...

M.farizal.m:betulker bercampur,tidak x bukti yang tepat dan sahih,tuan?adakah benar duit pelacur dan duit babi?saya mengharapkan bila nak bagi ucapan itu janganlah main ikut sedap mulut ja.terima kasih kerana beri komen disini.

Unknown said...

Norizam: saya bersetuju dengan tuan,perbuatan ini ditegah dalam Islam, Biarlah tunjukkan Imej sebagai perjuang Islam yang sebenar. Saya terasa malu dengan sikap enteng pemimpin muda sebegini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...