Friday, May 23, 2014

DAP TERHANTUK ISU DALAMAN,PAS MULA TARIK DIRI!!?

Kerenah Kem Ngah Kor Meng DAP Negeri Perak dan Kem M.Kulasegaran bergaduh menyebabkan DAPTeluk Intan tidak nampak taringnya apabila tersangat kecewa dengan Tindakan DAP Pusat menurunkan calon muda yang tiada berpengalaman dalam menyusun atur Pergerakkan Politik menyebabkan terpaksa beberapa wawancara dan temubual bersama media nampak goyah apabila dyana tidak menjawab soalan dengan tepat serta gugup dan terpaksa bergantung kepada pemimpin-pemimpin DAP yang berada di kiri dan kanannya.
Target sasaran DAP pada kali ini adalah untuk menarik pengundi melayu apabila melihat secara total kelihatan ada sabotaj yang akan berlaku apabila Ibu kepada Dyana telah menyebut berkenaan dengan keinginan menambah Wakil Rakyat Melayu di dalam Parlimen dan ini juga membuatkan satu kejutan Besar kepada Lim Kit Siang dan sudah pasti Dyana akan mengikut telunjuk ibunya jika menang pilihanraya.
Dan ini akan menambah momentum DAP Teluk Inta  tidak akan membantu Dyana dalam PRK kali ini dan perkembangan tersebut menyebabkan ramai di kalangan akar umbi perti yang tidak begitu berminat untuk menjalankan jentera kempen.
Pengundi melayu perlu berhati-hati dengan permainan DAP yang kita dapat lihat secara dasarnya hanya ingin memanipulasikan calon melayu bagi menarik undi melayu. Jelas sekali apabila kemenangan PAS akan akur dengan apa sahaja permintaan calon yang diracuni pemikiran DAP. Sudah pasti HM akan mengambarkan bahawa dyana akan dipaksa oleh ibunya untuk meloncat parti supaya tekanan yang dihadapinya daripada DAP akan kembali reda pada masa akan datang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...