Monday, May 19, 2014

DYANA TOLAK HUDUD; PENGUNDI TELUK INTAN PERLU WASPADA JIKA SAYANGKAN AGAMA

Lagi Mat sabu yang terkenal dengan cara lawaknya dalam memberikan kata-kata mewakili PAS, tetapi apakan daya dia cuba mengelirukan pandangan Mata Pengundi PAS dalam menjual Hudud dengan menyeru kesemua pengundi Teluk Intan khususnya pengundi PAS menyokong Dyana yang secara khususnya menentang hudud.

Mat Sabu dari dulu lagi tiada fakta dalam berucap dan hanya seronok-seronok mendabik dada bilaman melihat calon muda melayu yang dimainkan oleh DAP terang-terang diperolokkan walhal semasa pemerintahan Pakatan di Perak. Wakil PAS yang menajdi MB, diperalatkan dalam menyusun tadbir oleh DAP.

Satu ketika dahulu PAS menolak Barisan Nasional kerana menangguhkan Hudud walhal apabila ada calon Islam dalam DAP yang terangan menentang Hudud tidak diendahkan dengan menyatakan sokongan padu.

HM melihat pelik bin ajaib apabila UMNO ingin bersemuka dengan PAS membincangkan halatuju Hudud dan isu lain-lain yang berkaitan dengan Agama Islam sanggup ditolak tetapi menyokong pula Calon yang sudah jelas menolak Hudud?


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...