Monday, May 19, 2014

PENGUNDI PAS KELIRU DIKENAL PASTI #prktelukintan @TengkuAdnan @najibrazak

Sudah mula komen-komen yang kurang memberansangkan daripada ahli-ahli pas  Teluk Intan menyatakan beberapa tindakan yang tidak wajar mengenai isu hudud daripada calon Pilihan Raya Kecil Teluk Intan yang diwakili oleh anak muda Dyana, yang juga pernah bekerja bersama Lim guan eng.
Terbukti daripada sebuah forum PAS Teluk Intan melalui komen-komen mereka agak kecewa dan telah terpedaya dengan ayat-ayat seorang anak muda yang tidak bertudung ini mudah memberikan komen yang kononnya bijaksana walhal dialah calon yang kurang arif mengenai perlaksanaan hudud di kelantan melalui perbentangkan  rang undang-undang jenayah syariah ini, PAS telah bersetuju menunggu dan memerlukan keputusa  jawatankuasa teknikal diantara kerajaan pusat dan kerajaan negeri terlebih dahulu sebelum dibentang dalam dewan negara atau dilaksana di kelantan.
Sudah terlajak kata memang sukar menarik balik,bagaimana ingin menetapkan pendirian mengikut pegangan DAP dalam penentangan perlaksanaan tetapi tidak menolak hudud? Sedar atau tidak mainan politik ini bukan hari ini sepatutnya dimainkan kerana ini adalah mainan lapuk dengan memancing undi melayu dengan madu oleh keluarga Lim Guan Eng!!
Kita perlu tolak calon DAP kerana saban hari selepasa ini dyana tetap akan merana menyesal kerana DAP adalah musuh nombor satu dalam Islam.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...