Friday, March 15, 2013

KALAU BALA BOLEH HIDUP KEMBALI MESTI @milosuam KENA SEMBELIH FITNAH





Blogger upahan Pakatan pembangkang yang menerima inbuhan antara yang tertinggi dari pakatan tersebut membuat pertanyaan kepada Perdana Menteri sama ada PI Bala mati mengejut atau dibunuh.

Pertanyaan ini seolah olah menunjukkan milosuam menuduh bahawa kematian PI Bala adalah konspirasi kerajaan sedangkan kita semua tahu Bala dimasukkan ke hospital selepas mengalami sesak nafas ekoran tidak cuku rehat dalam siri jelajah memfitnah Perdana Menteri.

Mungkin milosuam juga dibayar untuk membuat pertanyaan sebegitu dan berapa pulak bayaran untuk soalan tersebut?

Nampak sangat persoalan bodoh yang dipersoalkan oleh blogger yang pernah dikatakan hebat oleh Abby Abadi ini.

Mungkin Perdana Menteri boleh membuat pertanyaan balas kepada beliau apa maksud si blogger bangang ni bertanya sebegitu, dan jika boleh Perdana Menteri juga hendaklah mencari jalan bagaimana untuk menyeret si kurus seperti penagih dadah ini ke muka pengadilan.

HM juga tidak menolak kemungkinan bahawa PI Bala mati kerana terlalu stress memikirkan apa yang hendak beliau sampaikan kerana kenyataan fitnah ini sentiasa akan berubah ubah tambahan pula beliau seorang penyiasat persendirian.

Sekali tengok dah macam ala ala cerita 'JamesBond' pulak kisah si Bala ini, hinggakan kematian sampah macam mendiang juga dikatakan konspirasi UMNO.



SUMBER: SANGKAKALA9

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...