Sunday, March 24, 2013

GEMPAR! @RafiziRamli TERBONGKAR RAHSIA SIAPA SEBENAR @AnwarIbrahim

HM apabila membaca blog sangkakala tentang kesilapan demi kesilapan yang dilakukan oleh Rafizi Ramli didalam menyatakan sesuatu kenyataan yang kononnya berdasarkan fakta semakin tersepit apabila Kemungkaran yang dibuat oleh Anwar Ibrahim tidak mampu untuk ditutup kes demi kes dibongkar dan video terbaru mirip calon yang akan bertanding di Perak mungkin memeningkan Rafizi Ramli.

Rafizi Ramli cuba seusaha yang mungkin menindas fakta yang jelas dari papagomo dan gang'Datuk Trio'. Tetapi nampak gayanya tidak cukup tangan sie rafizi nak menutup semua kebocoran PKR. Akhirnya tumbang begitu sahaja akibat Rafizi Ramli yang kurang memahami apa yang kesilapan - kesilapan yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim.

Mungkin senjata akhir adalah sumpah laknat, dan diharapkan laknatullah ditunjukkan sebaik sahaja Anwar mengunakan senjata terakhir sebelum PRU ini. Semoga Allah tunjukkan Laknatullah itu supaya menjadi pedoman kepada semua pemimpin terutamanya Pembangkang.

Mari dengar kisah Sangkakala9:

Sangkakala nak tegelak pula bila terdengar yang pakar strategi PKR, Rafizi Ramli yang memberikan jawapan bodoh setelah ditanya oleh wartawan.
Soalan yang diajukan ialah, kenapa saman papagomo tapi tak saman trio Datuk T.

Jawapan si bangang ni pulak, saman papagomo bererti saman kesemua sekali.

Itu jawapan dari pakar kev atau jawapan sekadar nak lompat pagar? Budak kecik pun gelak la kalau ko jawab macam tu Rafizi.

Apa punya bodoh biul ko ni, papagomo tu orang lain, trio Datuk T tu orang lain, boleh ke nak dikira sekali rangkum semua dapat saman yang sama serentak?

Ishhh..Sangkakala tengok si Rafizi ni makin sehari semakin bingai otak dia, tapi ye lah dia bukan pakar undang undang, dia kata dia pakar strategi tapi tak tau le apa strategi yang dia pakai sekarang ni.

Kalau dah macam tu, Sangkakala kalau ada saman tak payah bayar sebab orang lain dah tolong bayar untuk Sangkakala sebab mesti ada orang lain lakukan kesalahan sama ye tak?

Itulah yang dapat kita lihat, si jambu ajaran Anwar Ibrahim cuba nak pusing kenyataan dan jawapan, tiba tiba dia sendiri yang pening jatuh terguling.

Anwar pulak tak rasa malu ke dapat pengarah strategi yang BAHLOL macam si Rafizi ni?

Sebagai pemimpin, dah tentu beliau rasa malu, tapi nak malukan apa ye tak? Dah berapa kali gambar dan video keluar. Dengar cerita ada lagi yang akan keluar lepas ni.

Sangkakala dengar video yang dikatakan mirip kepada Anwar tu pun dah keluar lagi dan akan terus keluar hinggalah Anwar mengaku bahawa orang dalam video tersebut adalah beliau.

Tapi kalau betul apa salahnya mengaku pak sheikh, berani kerana benar, takut kerana salah.

Kalau pak sheikh merasakan beliau teraniaya, sila lah saman Trio Datuk T dan jangan lupa saman Datuk Nallakarupan sekali.

Sebab dia pun ada kata yang dia pernah beli rambut palsu untuk Anwar di India satu masa dulu, dan beliau juga ada kata bahawa beliau tahu hubungan di antara Shamsidar (isteri azmin) dengan Anwar.

Jadi apa lagi tunggu pak sheikh, saman jangan tak saman, sebab kertas saman tu kan murah je, kalau berjaya dalam saman tu nanti boleh dapat duit untuk tampung belanja kempen pilihanraya.

Jadi itulah sahaja coretan Sangkakala malam ni untuk si Rafizi dan abg NON angkatnya si Anwar Ibrahim.


psstt..sangkakala takut nak ulang,nnt kena saman!!!

Sambungannya,mari ikuti: http://bit.ly/10B3Xvw
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...