Monday, March 18, 2013

MATI @AnwarIbrahim KELAK DALAM KEAIBAN - HASSAN ALI

Ceramah Isu semasa di Ipoh Perak bersama YB Datuk Dr. Hassan Ali mengatakan bahawa kekuatan didalam menceramah kepada rakyat adalah solat supaya bentuk keyakinan.

Kekuatan ini mampu menyakinkan kita sebagai seorang penceramah dan tolak pakatan sebab fitnah. Anwar Ibrahim juga digambarkan oleh beliau pabila Anwar mati adalah mati yang mengaibkan.

Hassan Ali juga membongkarkan rahsia DAP yang ingin menghapuskan Sistem Raja didalam Angkatan Tentera dan Polis.Tidak perlu 'Diraja' diletakkan dalam Anggota Keselamatan.

Dari segi orang yang berdepan kita perlunya bentuk disiplin dalam diri mereka dengan Tolak Pakatan.

DAP juga ingin membubarkan MARA untuk memastikan pembangunan Bumiputera dihapuskan supaya seimbang dengan bangsa lain.Walhal itu bukanlah keseimbangan yang mampu dibentuk dan ia akan menambahkan kejurangan ekonomi negara antara kaum.

Anwar Ibrahim dijangkiti 'Psyco path' yakni kesemua yang dia inginkan mesti perlu dapat. Hanya kepentingan diri sahaja yang dia mahukan bukan membantu dan membela Negara. PAS juga mengangguk tetapi bagusnya PAS hanya bergantung pada majlis Ulama'.Jika Majlis Ulama tiada,maka PAS juga berkubur bergelumang dengan DAP dan PKR.

Pada pandangan Hassan Ali, "'push and trashold' tolak tolak sehingga Barisan Nasional" adalah cara terbaik untuk Barisan Nasional gunakan supaya Atas pagar dapat dirampas hatinya untuk Barisan Nasional.

Biarlah mereka melabelkan saya sebagai 'orang yang telah dibeli' tetapi saya bergerak atas nama perjuangan.



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...