Thursday, March 21, 2013

PEMUDA PAS PERAK MALUKAN @AnwarIbrahim ISU PEREBUTAN KERUSI PRU13

Pemuda PAS Perak cuba memalukan Ketua Pembangkang dengan menawarkan Anwar Ibrahim memenuhkan kerusi Parlimen Lumut dengan alasan sinis kepada Pemimpin pembangkang yang kontroversi ini ingin benar-benar ke Perak pada Pilihan Raya Umum ke 13 nanti.

Timbalan Ketua Pemuda Pas Perak, Dr Raja Ahmad Iskandar Al-Hiss berkata, Pemuda Pas mengalu-alukan dan mengucapkan selamat datang kepada Anwar sebagai calon kerusi Parlimen di negeri ini.

Atas disebabkan kesudian Anwar Ibrahim ingin meninggalkan Permatang pauh dan bercita-cita bertanding di Negeri Perak.Pemuda Pas dikhabarkan telah menjangkakan kekalahan Anwar Ibrahim di Negeri Perak. Maka, dengan jangkaan itu Pemuda PAS merasakan patut Anwar bertanding dikawasan itu kerana parlimen lumut ketandusan Pemimpin untuk diletakkan di Parlimen Lumut. Tiada yang layak untuk bertanding di Lumut dan sememangnya dinantikan rakyat perak me

Beliau berkata, kesudian Anwar untuk bertanding kerusi di Perak amat tepat pada masanya dan sememangnya dinantikan rakyat Perak melihat kekalahan teruk Anwar Ibrahim kepada calon BN yang mungkin dikekalkan calon penyandang YB Kong Cho Ha,Menteri Pengangkutan Malaysia.

Sekali lagi PAS memandang sinis terhadap Anwar Ibrahim dan cuba melaga-lagakan dengan Datuk Zambry Abd Kadir kerana menyatakan kedua-dua pemimpin ini pernah bersatu sebelum ini dalam ABIM dengan menjangkakan penyokong BN ABIM akan penyokong Anwar Ibrahim, Walhal Penyokong Lumut memang sudah pasti akan tetap dan tidak gentar berlawan dengan pembangkang yang semakin hari semakin kusut dengan ketandusan pemimpin disebabkan pergaduhan perebutan Kerusi Pembangkang di Negeri Perak.





Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...