Monday, March 11, 2013

HOT! @malaysiawaves BERASMARA DENGAN WARTAWAN PEREMPUAN DI IBU PEJABAT PKR



Apa kena dengan blogger Tulang Besi @ Rahman Talib seperti orang mabuk dan mengamuk macam orang hilang akal hanya kerana wartawan nak tanya soalan.  Difahamkan perangai kartun blogger Tulang Besi ni berlaku di tingkat bawah ibupejabat PKR di Tropicana dekat Petaling Jaya tengahari tadi.

Ia berlaku selepas sidang akhbar Azlan Mohd Lazim, bapa Saiful Bukhari Azlan untuk umum dia nak jadi ahli PKR. Blogger pembangkang Tulang Besi dikatakan telah sergah wartawan Agendadaily (Noor Hasilah) gara-gara geram wartawan tanya kepada Azlan berani tidak bersumpah laknat untuk buktikan dia benar.

Azlan menjawab soalan berkenaan dengan mengatakan dia tidak mahu sumpah kerana anggap ia tidak bawa apa-apa makna. Yang menghairankan, apa salahnya tanya soalan berkenaan. Ini kerana itu antara jawapan yang semua orang nak tahu dari Azlan.

Ia adalah natural question yang patut ditanya oleh mana-mana wartawan mengenangkan Saiful sendiri dulu sudah sumpah laknat di dalam masjid Wilayah Persekutuan kerana dakwa benar Anwar liwat dia dan ketika itu Azlan duduk disebelahnya.

Dan sudah menjadi lumrah Tulang Besi menjadi LEMBIK dengan wartawan perempuan dengan mengatakan BULLSHIT!

HM berasa geli hati melihat si tulang besi berlawak jenaka di Ibu pejabat PKR

Mari Kita lihat Sedutan:-


    

Dan yang lebih menghairankan lagi, dia mengamuk bila wartawan tanya soalan pasal sumpah kat ayah Saiful Bukhari untuk buktikan ayah Saiful Bukhari benar tetapi boleh pulak dia suruh aku bersumpah untuk buktikan dakwaan aku yang dia dapat upah jadi blogger pembangkan itu benar.

Selepas itu dengan tidak semena-mena,Sahabat saya Rashid Zamri pula diserang:-


Tulang Besi tidak Gentlemen. Kita lihat nanti apa yang berlaku pada si Tulang Besi si LEMBIK!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...