Saturday, March 2, 2013

JELAJAH PAS DIRESTUI @TanSeriAseh DIPUTRAJAYA

Malam ini HM melihat Lori Jelajah PAS buat masalah meletakkan lori besar di sebelah Karnival WOW berkempen walaupun waktu pilihanraya belum ditetapkan.

Karnival WOW dikutuk oleh penceramah PAS termasuk Mustapha Ali yang memberikan ceramah dan menfitnah tentera lansung tidak terlibat serta memfitnah ada tambahan 2lagi anggota Polis yang mati.

Mustapha Ali dikesan tido dalam menunggu giliran mendapat gelakkan daripada penonton yang menghadirinya.

Akan dipusing-pusing oleh blogger pembangkang tentang jumlah penonton,walhal penonton merungut sukar untuk mendapatkan tempat letak kereta apabila lori PAS diletakkan dikawasan tempat letak parking yang disediakan oleh Perbadanan.

Malang sekali kepada Tan Sri Aseh dituduh juga membuat karnival WOW sambil menyambut jelajah PAS. Perkara ini perlu dilihat serius oleh Perbadanan putrajaya kerana perkara ini akan merosakkan imej Presiden Perbadanan Putrajaya sekaligus mencemarkan nama baik Putrajaya bandar bestari.

Terbukti dari HM menjelaskan beberapa perkara kenapa Jelajah PAS terpaksa menumpang progrm org lain:-

1.Pagi tadi di Mydin Presint 15 lori sanggup menghalang jalan untuk mendapatkan crowd mydin,akhirnya:-
http://muzammilarif.blogspot.com/2013/03/trailer-pas-mendapat-sambutan-hangat.html?m=1

2. Berlangsungnya Expo Buku di bangunan Perbadanan Putrajaya yang mendapat sambutan orang ramai. Sekali lagi lori jelajah Pas menumpang crowd expo buku ini dengan meletakkan lori jelajah Pas ini depan bangunan Perbadanan Putrajaya.
http://muzammilarif.blogspot.com/2013/03/gemparramai-hadir-sokong-jelajah-pas-di.html?m=1


3. Malam ini puak-puak Pas ini sekali lagi terpaksa mengambil tindakan terdesak demi memenuhi kehendak pemimpin Pas kononnya mereka sudah sampai ke Putrajaya dan mendapat sokongan rakyat terutama penduduk Putrajaya, lori Pas. Menghalang kawasan parking kereta awam untuk kegunaan pengunjung yang datang ke Karnival Wow anjuran Perbadanan Putrajaya.

Persoalan ini terkeluar dari pemikiran saya

1. Adakah lori ini mendapat permit untuk mengadakan jelajah ini termasuk parking di tempat parking kereta?.

2. Adakah lori ini mendapat permit berceramah dan berkumpul daripada pihak berkuasa tempatan.

3.Apakah reaksi dari Presiden Perbadanan Putrajaya, Tan Seri Aseh mengenai dikatakan membuat jkarnival Wow untuk meraikan kehadiran jelajah PAS akibat membenarkan PAS membuat ceramah disini.

Adakah kehadiran lori Pas ini mendapat restu dari pihak polis dan Perbadanan Putrajaya dengan membiarkan lori ini bermaharajalela di bumi Putrajaya ini tanpa kebenaran atau permit.?

Fikir-fikirkanlah.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...