Saturday, March 2, 2013

PENGUATKUASA PERBADANAN MENERIMA JELAJAH PAS @TanSriAseh @NajibRazak

HM melihat pagi ini,penguatkuasa meronda-ronda demi menjaga lalu lintas dan memastikan keadaan sentiasa terkawal.

Semua penguatkuasa Perbadanan Putrajaya bertungkus lumus bekerja dan berada di check point masing-masing supaya keadaan tidak sesak.

Pengunjung selesa bergerak dengan selamat dari tempat letak kereta sehingga memasuki karnival WOW. Tetapi kenapa malam semalam waktu ceramah PAS tiada satu pun kelibat penguatkuasa perbadanan putrajaya?

HM tertanya-tanya kenapa pada waktu malam,tempat letak kereta ini diserahkan bulat-bulat pada unit amal PAS? Kesibukkan semalam ternyata kelihatan apabila PAS menghalangi dengan memacakkan lori PAS ditempat letak kereta Awam. Dan penguatkuasa Perbadanan tiada lansung ditempat kejadian menyebabkan kesesakkan yang teruk.

Penjelasan perlu diberi oleh Pihak Perbadanan Putrajaya terutamanya Tan Sri Aseh untuk menjelaskan keadaan yang berlaku semalam sehinggakan ramai yang bersuara dan merungut.

Kami penduduk Putrajaya mohon penjelasan kepada Perbadanan mengapa Unit amal diberikan kuasa penuh mengawal lalulintas pada malam semalam dengan mengganggu penduduk untuk ke Karnival Wow dengan membuka pentas Pas di tapak letak kereta
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...