Tuesday, March 5, 2013

HANYA BARISAN NASIONAL MEMBANTU BUMIPUTERA @NajibRazak

Perdana Menteri mengumumkan 13agensi yang dilantik untuk pembangunan usahawan bumiputera ini adalah satu bukti hanya Kerajaan Nasional sahaja yang mampu merealisasikan hasrat Usahawan Bumiputera untuk berjaya dan berdaya saing di pasaran global.

Kerajaan Barisan Nasional adalah kerajaan yang mesra,istiqamah dan sentiasi menepati janji terhadap rakyat terutamanya golongan bumiputera. Barisan nasional tidak pekak dan bisu sebaliknya tangkas dan cantas dalam memacu ekonomi usahawan Bumiputera di negara ini.

Perhimpunan Usahawan Bumiputera 2013 ini menunjukkan bahawa kesatuan usahawan-usahawan bumiputera diseluruh Malaysia. Dan dasar yang disebutkan oleh beliau akan tersemat jika semua rakyat memberi sokongan pada Pilihanraya Umum 13. Beliau bangga dengan gelombang biru yang dijayakan oleh himpunan bumiputera yang menandakan akan bersama-sama kerajaan didalam pembangunan usahawan bumiputera.

Perdana menteri mengumumkan juga dana khas berjumlah 600juta untuk dana tambahan sebagai inisiatif Kerajaan untuk terus membantu usahawan supaya dapat memberi dan meningkat daya saing.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...