Wednesday, March 6, 2013

INGATKAH KITA PEMIMPIN SELANGOR YANG BUSUK HATINYA MENGHINA ISLAM

Setelah memenangi kerusi kerajaan negeri Selangor pada 2008, pelbagai perkara telah berlaku dan kebanyakan ianya menghina kaum kaum Melayu serta agama Islam di negeri selangor.

ADUN DAP, Teresa Kok sebagai contohnya yang telah mengarahkan supaya Bilal di sebuah Masjid di Selangor memperlahankan alat pembesar suara ketika melaungkan azan kerana menurut beliau azan tersebut mengganggu ketenteraman awam.

Dan dengan kerana itu, beliau telah ditahan di bawah ISA yang mana perbuatan beliau itu didakwa mengancam keselamatan negara kerana sikap biadap dan mulut celupar beliau tersebut, boleh mengakibatkan kemarahan di kalangan penduduk Melayu dan Islam di negara ini.

Cuba pembaca renungkan, itu baru memerintah beberapa buah negeri, mereka sudah mula menunjukkan belang, jika mereka diberi mandat untuk memerintah negara? Sudah pasti segala perkara berkaitan agama Islam akan disekat serta di halang.

ADUN yang sama juga telah melancarkan politik di dalam sebuah masjid iaitu Masjid Nurrussadah di Cheras dan bukan itu sahaja, beliau juga telah mengenakan pakain yang tidak sopan (menutup aurat) semasa berada di dalam masjid tersebut.(Gambar 1)

Dan Insiden paling membuatkan Sangkakala merasa benci pada DAP ialah, apabila Teresa Kok memanggang 5 ekor babi pada 19 Mac yang mana 5 ekor babi tersebut adalah melambangkan 5 buah negeri yang telah mereka menangi dalam PRU12.(Gambar 2)

Pada 22 Ogos 2010 pula, Teo Nie Ching (Ahli Parlimen DAP) kawasan Serdang Selangor telah pergi ke Surau Al-huda Kajang dan memberikan 'tazkirah' serta menyampaikan sumbangan. (Gambar 3 dan 4)

Apa maksud menyampaikan tazkirah tersebut?

Cuba kita fikirkan kembali, kenapa Teresa Kok melakukan semua ini? Adakah ianya untuk menaikkan semangat kaum Cina untuk terus bersama mereka dalam merealisasikan agenda perjuangan chauvinism meraka di Malaysia.

Dan adakah 5 ekor babi tersebut melambangkan bahawa beliau menyamakan 5 buah negeri ini sama dengan haiwan tersebut.

Itu juga sebab mengapa kita harus menolak mereka dari menjadi kerajaan ataupun sekutu kepada parti PAS mahupun PKR.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Unknown said...

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH ATAS BANTUANGNYA AKI,RUSLAN, KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL YANG AKI, BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 230 RIBU RINGGIT ALHAMDULILLAH, SEKARANG SAYA BISA MEMBELI RUMAH DAN KERETA WALAUPUN SAYA CUMA TKI YANG BEKERJA DI KILANG SELANGOR MALAYSIA, INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAHKAN ANDA HUBUNGI LANGSUNG AKI RUSLAN SALEH DI NOMOR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_)KERANA DIA ADALAH SUHU SPIRITUAL TERKENAL DI INDONESIA ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
SAYA YAKIN ANGKA YANG DI BERIKAN AKI,RUSLAN DAPAT MERUBAH NASIB ANDA’TERIMAH KASIH..THANZ ROOMX ZHOBATH



JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D 5D 6D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT HUB KI RUSLAN SALEH DI NMR (_+_6_2_8_1_2_4_3_4_7_7_4_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE KLIK DISINI
THNKS ROOMX SOBAT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...