Thursday, April 11, 2013

HOT!HUSAM BINCANG DENGAN @TengkuAdnanreal MENANGI PUTRAJAYA




Husam Musa bohong pada rakyat apabila sebelum ini mengatakan bahawa kemenangan tidak diharapkan tetapi di dalam ucapannya malam ini di No19, Jalan P18H 1/6,Presint 18,Putrajaya tetapi telah tersebut malam ini ingin memenangi Pilihanraya 13 menentang Tengku Adnan.

Ceramah Husam Musa yang penuh sorakan hanya dari penduduk luar Putrajaya. Dikenalpasti oleh rakan-rakan Putrajaya memang separuh kehadiran bukan pengundi Putrajaya.
Lagi Janji yang mengarut Husam Musa yang tidak memfokuskan kehendak dan keperluan orang-orang Putrajaya,di jajanya apabila menang,Husam ingin membawa Nik Aziz mengimami Solat Jumaat di Masjid Putra dan disiar sebagai riak dan takbur PAS ke satu Malaysia.

Isu tempat letak kereta,kos sara hidup mahal dan kononnya isu sosial berlambak-lambak diputrajaya membuat hati HM tergelak-gelak. Apakah kes kajian yang Husam buat diPutrajaya? Isu lapuk ini diungkit-ungkit dan banyak yang telah diselesaikan oleh penyandang Ahli Parlimen. Sebelum ini isu-isu ini juga telah dibentangkan didalam Majlis perundingan Belia Putrajaya telah banyak dirungkaikan untuk rakyat Putrajaya.

Husam sebelum mendabik dada dengan angan-angan jeninnya memenangi putrajaya dinasihatkan HM biarlah data -data yang diperolehi disemak sebelum memberikan ucapan sebagai calon.
Dan diingatkan bahawa Ceramah ini boleh dikira sebagai ceramah calon, SPR perlu menyiasat dan menghalang pergerakkan Husam kerana perlulah mengikut garis panduan SPR didalam berkempen. Sepatutnya Husam perlu menunggu selepas penamaan Calon.janganlah terburu-buru sehingga tiada etika sebagai seorang calon.

Isu zikir di dalam kehidupan masyarakat Islam Putrajaya hendak dibuat. Lagi satu perkara yang pelik husam hendak berubah sedangkan pelbagai program Islamik dibawa dan hampir setiap minggu di setiap Masjid dan Surau Putrajaya menjalankan program. Adakah Husam lupa Nik Aziz tidak suka program Maulidur Rasul yang hampir setiap tahun Maulidur Rasul dibuat di Putrajaya? Apakah Husam lupa apa yang dikatakan oleh Nik Aziz sebelum ini?
Husam masih lagi baru di Putrajaya, masih baru didalam mengenal Putrajaya. Jika mahu belajar menjadi Calon Putrajaya, berbincanglah dengan Penyandang Utama Putrajaya terdahulu, yakni Tengku Adnan Tengku Mansor


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...