Wednesday, April 10, 2013

@BNYVPerak MEMASTIKAN JENTERA TERSUSUN MENARIK MINAT PENGUNDI MUDA @ZambryAbdKadir @Azwanbro @Hairul_own

















Perjumpaan Sukarelawan Barisan Nasional Youth Volunteer PERAK Kedua  pada malm ini di Comm Centre, Ipoh seramai 80 orang sukarelawan teras bagi menyusun pergerakkan dan mengatur strategi untuk mengenal pasti pengundi Muda Negeri Perak.

Bersama-sama juga Saudara Hanafiah Man memberikan struktur jentera yang tersusun bagi mengenalpasti hampir 7000 orang pengundi muda supaya keluar mengundi pada 5 Mei 2013 seperti yang diumumkan oleh Suruhanjaya Pilihanraya.

"Task Force" sulit diberikan kepada 80 orang Sukarelawan BNYV ini akan disiapkan sebelum pembuangan undi dengan secara tersusun dan strategik bagi memastikan kesemua pengundi muda mengundi Barisan Nasional.

Di samping itu juga, Produk BNYV akan diperkenalkan kepada seluruh pengundi muda Negeri Perak dengan program-program kontemporari disusun bagi menarik minat seluruh anak-anak Muda Negeri Perak.

Sejajar dengan itu, Sukarelawan yang dinamik juga ditekankan agar penjelasan  Transformasi Kerajaan dapat diberikan jelas kepada seluruh pengundi-pengundi muda supaya mereka faham hasrat Barisan Nasional di dalam memastikan Transformasi dan Kemajuan Negara sentiasa utuh dengan perpaduan rakyat sentiasa didahulukan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...