Sunday, April 14, 2013

HUSAM MUSA GUNA HARAKAH LAGAKAN @TengkuAdnanReal DAN @TanSriAseh @PutrajayaCorp




Husam Goyang- Guna Harakah pula cuba lagakan Tengku Nan dengan Tan Sri Aseh? @TengkuAdnanReal #TolakPR #PRU13




Strategi pelbagai strategi!  Oleh kerana tidak mampu mengatasi kekuatan YB Tengku Adnan (insyaallah calon kekal Parlimen Putrajaya) dalam menghadapai PRU13 ini, PAS dan sekutunya kini menggunakan Harakah untuk melaga-lagakan Pengerusi Perbadanan Putrajaya, Tan Sri Aseh dengan Tengku Nan.  

Inilah sikap Husam yang sebenarnya.  Suka melaga-lagakan orang dengan harapan dapat mengaut untung hasil melaga-lagaka orang.  Beginikah sikap kepimpinan PAS yang disanjung-sanjung? Amat berbeza dengan perwatakan Husam yang kononnya alim tapi sebenarnya @*#!

Penulis beranggapan mungkin ini adalah strategi PAS untuk memecah-belahkan sokongan terhadap Tengku Nan dan membuka peluang untuk Husam Musa menangguk di air yang keroh.

PAS oh PAS..ternyata strategi mu ini sebijik seperti DAPig dan Anwar yang menggunakan orang Melayu untuk menjatuhkan orang Melayu.  Namun apa pun caranya, Jentera BN dan seluruh sokongan UMNO di Putrajaya terhadap YB Tengku Nan tidak pernah luntur dan telah bersedia menghadapi musuh!

Kepada Husam Musa dan sekutu lain, pergilah bertanding di Parlimen lain kalau merasakan anda tidak mampu bertanding di Putrajaya ini.  Harus diingat, Husam Musa adalah "orang asing" jadi jangan berlagak hendak menjadi Hero.  Kehadiran anda dan sekutu anda di Putrajaya ini memang tidak disenangai oleh penduduk Putrajaya.  Kejadian bakar bendera kelmarin benar² mengancam keselamatan Putrajaya.  Kemunculan bermusim seperti ini tidak diterima kerana rakyat Putrajaya bijak bukan "Bodoh" seperti penyokong kamu yang mudah dipergunakan.

Untuk pengetahuan orang PAS khususnya, YB Tengku Adnan sentiasa bergandingan&bekerjasama dengan Perpadanan Putrajaya atau pun Tan Sri Aseh dalam apa jua program demi pastikan keharmonian Putrajaya.  Tidak timbul sama sekali isu pergaduhan sebagaimana yang didakwa oleh PAS. Hentikan fitnah ini Husam! Apa untungnya melaga-lagakan orang?  Kalau hendak bertanding, gunalah cara yang berhemah!

Baliklah ke Kelantan semula Husam.  Ternyata anda tidak tahu selok belok persekitaran Putrajaya.  PRU13 ini bakal menyaksikan Kelantan jatuh ke tangan Barisan Nasional.

P/S:  Ingat senang² ke nak lawan Tengku Nan? Fikir strategi lain ok..Kami menunggu...


PemudaUMNOPutrajaya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...