Tuesday, April 9, 2013

@ngehkooham MAKIN SIAL,HAPUSKAN CINA INI!

Ngeh Koo Ham yang makin terdesak dengan huru haranya PAS dan PKR merosakkan perancangannya untuk meneroka tanah dan Balak di seluruh Perak.

Perancangan DAP didalam memastikan Menteri Besar bonekanya berkuasa digambarkan semakin menguncup dan tiada cahaya apabila kelihatan PAS dan PKR semakin bergaduh di dalam meletakkan calon di Perak.

Ngeh Koo Ham dan kroninya bertambah pening apabila petang tadi Datuk Seri Najib Razak turun di kawasan Batu Gajah bagi menyempurnakan Pecah Tanah untuk memantapkan sistem Keretapi Tanah Melayu Berhad sebagai tanda pelaburan semakin besar dibuat di Perak.

Kelihatan juga rakyat Cina menolak kehadiran Anwar Ibrahim yang sepatutnya bertanding di Ipoh Timur yang di beri laluan oleh Lim Kit Siang yang bertanding di Johor. Kesilapan DAP Perak nyata memberi kesan yang mendalam terhadap sokongan cina pada kali ini kerana janji-janji Ngeh Koo Ham kepada konsesi-konsesi cina sewaktu memenangi PRU12 dalam tempoh 11bulan mentadbir negeri Perak nyata gagal diteruskan.

Berdasarkan bukti lama twitter Ngeh ini menunjukkan menunjukkan keberangan yang amat kerana Ngeh yang mengambarkan bahawa pada tahun ular kali ini,DAP akan kalah teruk di Negeri Perak.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...