Wednesday, April 17, 2013

YAHOONEWS BONGKAR RAHSIA @n_izzah @AnwarIbrahim

Apa lagi yang kita rakyat Malaysia nak katakan sekiranya rakyat dunia pun turut akui bahawa Si Nurul Izzah ni seorang wakil rakyat yang Pemalas?

Laporan dalam Yahoo! News mendedahkan pandangan rakyat terhadap pencapaian Si Nurul Izzah ni masih berada ditahap yang tidak lansung membanggakan.

Nurul Izzah telah tersenarai diantara pemimpin Politik yang mempunyai keraguan dalam memberikan perkhidmatan kepada rakyat.

Didalam artikel yang bertajuk "What do you think of these politician's performance since 2008" meminta para pembacanya memberikan kritikan kepada pemimpin yang ada didalam senarai mereka. 

Berikut pandangan yang dijadikan kesimpulan Yahoo! News:



Nah!!! Sekarang sudah jelaslah kepada kita bahawa Si Nurul Izzah ni adalah seperti mana yang kita sering gambarkan selama hari ini. Dia memang seorang yang Pemalas!

Jadi tak heran la kalau sebelum ini bila dicabar suruh dia senaraikan semua khidmat masyarakat yang telah dia lakukan kepada rakyat pun dia tak mampu.

Dan, seruan Datuk Raja Nong Chik kepada rakyat agar menolak Si Nurul Izzah ni atas alasan sebab dia Pemalas pun memang satu tindakan yang masuk akal.

Mana tidaknya. Si Nurul Izzah ni menang pun secara tak sengaja. Dah diberi amanah untuk dia buat pun masih jugak tak mampu untuk dia tunaikan.

Tambahan pulak, selama hari ini, Si Nurul Izzah tu hanya setakat pandai bercakap je. Bab nak membantu rakyat dan menjaga Kebajikan mereka jangan harap la.

Kalau setakat bagi buah limau sempena Tahun Baru Cina je, bukan digelarkan sebagai membantu rakyat Nurul oi!!! Itu namanya nak 'beli jiwa'.

Selain bercakap, Si Nurul Izzah ni hanya tau nak mengkritik semua benda yang Kerajaan laksana sedangkan dalam masa yang sama, dia satu hapah kerja pun tak buat. 

Lepas tu buat tuduhan tanpa sebarang bukti yang kukuh. Kalau itu je yang dia tau, tak payah jadi wakil rakyat pun tak pe!!! Buat mengabihkan masa je. Baik dia duduk rumah, jaga suami dan anak - anak lagi baik. Ada jugak faedahnya!!!

Sumber:SemutHitam



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...