Sunday, April 28, 2013

PEMBANTU AM RENDAH JPNIN BONGKAR RAHSIA KERAJAAN DI PUTRAJAYA!!? @TengkuAdnanReal @AliHamsa55 @NajibRazak



Pemuda Putrajaya yang kononnya baru memasuki PAS berlakon mengisi borang baru menyokong PAS adalah provokasi sebab memang sudah diketahui bahawa profail yang bernama Noor Azmi Md Noor dari dahulu sudah menyokong PAS. Noor Azmi masih lagi tidak berani mengeluarkan statement atau bergerak secara berleluasa sebelum ini kerana dia tahu bahawa dia pekerja Kerajaan.


HM telah mengenal pasti dia ini melalui Facebook. Pergerakkan azmi telah diketahui melalui program BERSIH Pertama lagi. tetapi berkurang menentang melalui Facebook selepas BERSIH2 dan 3.takut dijejaki oleh pegawai-pegawai JPNIN Putrajaya Apabila PRU 13  semakin dekat, Azmi mula aktif kembali bagi menentang Dasar Kerajaan Barisan Nasional. Azmi lupa bahawa rumah kuarters yang didudukinya adalah Kuarters Kerajaan yang dicadangkan oleh Barisan Nasional. 

                                                           Maklumat Noor Azmi melalui Website JPNIN


Tidak mengapa, kita biarkan si luncai ini membuat kerja provokasi ini tetapi HM tidak akan memberikan pencacai yang dibeli oleh Husam Musa ini berada di Putrajaya kerana menyokong Husam Musa yang suka menipu dan menabur  janji untuk kepentingan dirinya. 



 Lagi Bukti Noor Azmi Md Noor bahawa dia adalah Pembantu AM JPNIN Putrajaya


Sektor awam terutamanya pegawai JPNIN perlu berjaga-jaga dengan Azmi ini sebab dialah akan menjadi perancang membocorkan maklumat rahsia kerajaan walaupun telah menandatangani akujanji sebagai pekerja Kerajaan.  Maklumat Azmi akan dibongkar lagi. tunggu dan lihat


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...