Wednesday, April 10, 2013

BONGKAR!!!BEKAS MENTERI BESAR MUHAMMAD HAJI MUHD TAIB PULA MASUK PAS !!?

Selepas heboh Tajol Rosli dibayangi memasuki PAS tetapi Nizar Jamaluddin membohongi rakyat Perak mengatakan Bekas Menteri Besar Perak (KLIK SINI)tetapi akhirnya pembohongan itu nyata apabila bukan Bekas Menteri Besar Perak tetapi Bekas Menteri Besar Selangor Muhammad Muhd Taib.


Adakah PAS menerima orang kuat UMNO ini memasuki PAS yang dikutuk diherdik oleh orang - orang PAS dengan kes-kes rasuah sebelum ini?

Jika Benar Muhammad Muhd Taib memasuki PAS, masa inilah yang sesuai untuk memecah belahkan orang-orang PAS kepada 2 kumpulan yakni penyokong Muhammad muhd Taib dan Penyokong yang memebencikan Muhammad Taib sebelum ini.

Masa inilah yang paling sesuai untuk merosakkan PAS dan Imej pemimpin PAS yang dahulunya pelbagai tohmahan dicampakkan kepada Muhammad Muhd Taib ini. HM dikhabarkan jika berita ini benar, Muhammad Muhd Taib akan membalas dendam dan menjadi duri dalam daging PAS supaya berkeceramuklah PAS Selangor.

Kita tunggu dan lihat.

3 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
josnose said...

ALHAMDULILAH , TERBUKA HANYA BELIAU ORANG NYA BERJIWA MELAYU MUDAH BERBINCANG,UDAH BANYAK MEMBANTU ORG ORG MELAYU DI SELANGOR .BANYAK PENGIKUTNYA DARI GOLONGAN ORG ORG KAMPUNG , PR NYA YANG TERBAIK TIADA DLM ORG ORG UMNO TEGAR BOLEY MENGIKUTNYA,MENGHORMATI ORG-ORG BAWAHAN..HARAP ALLAH BUKA PINTU HATINYA..AMIN.........

Unknown said...

Aminnnnn. . . . . . . . . . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...