Saturday, April 13, 2013

PENGUATKUASA @Putrajayacorp PERLU SIASAT SAMSENG HUSAM @TanSriAseh @TengkuAdnanReal








Pada mulanya tersergam indah Bendera-bendara Barisan Nasional di sekeliling Putrajaya seperti dibawah dan Apabila Pemuda PAS masuk memasang bendera mereka, mereka telah dibayar oleh Husam dengan 'plus' merosakkan bendera-bendera Barisan di sekeliling Presint 18.

Dikatakan ingin adil oleh unit Amal yang berjaga disekeliling apabila pemuda melihat mereka sedang dipasang, dengan cara baik Unit Amal PAS yang datang dari luar Putrajaya mengatakan ingin memasang Bendera. Pemuda BN memberikan peluang pada mulanya dengan cara baik.

Tindakan tidak profesional Pengantung-pengantung Bendera PAS cuba membuat provokasi seperti ini membuatkan Pemuda Barisan Nasional merasakan kekecewaan kepada mereka ini.

Sudahlah mengantung bendera di kampung orang tanpa permit, tetapi merosakkan bendera orang ini. Perkara ini sepatutunya tidak boleh diberikan  ruang oleh Penguatkuasa Perbadanan Putrajaya yang menjaga  kawasan putrajaya. Perlu diigatkan biarlah Keharmonian Putrajaya tidak tercalar. Perbadanan perlu berbuat sesuatu dan persiapan segala perancangan disusun rapi sebab belum penamaan calon, PAS mula mebuat onar.





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...