Friday, April 12, 2013

@mbnizar TERBUKTI MENGHINA SULTAN JOHOR!!



Hahaha!!! Kesian beb. Mungkin inilah yang orang  khifarah Allah nak tunjuk pada kita manusia diatas muka bumi ni. Jangan rajin sangat nak salahkan orang lain.

Kalau kita sendiri dah buat silap, mengaku je. Habis cerita. Ini tidak. Nak jugak kita tunding jari pada orang lain. Dah tak pasal - pasal malu diri sendiri.

Allah nak tunjuk pada kita Kebenaran. Siapa yang bercakap benar, maka orang itu akan sentiasa mendapat perlindungan dan keredhaanNya. Itu hakikat beb.

Cuma orang macam Si Nizar Lilin ni je yang tak faham mengenai perkara tersebut, walaupun dia merupakan pemimpin PAS yang KONONnya memperjuangkan Islam.

Dah terang - terang dia mempertikaikan tindakan DYMM Tuanku Sultan Johor beli nombor pendaftaran WWW 1 dilaman twitter milik dia. Nak nafi apa lagi?

Pun dia masih lagi nak saman pihak TV3 dan Media Prima ke? Masih jugak dia tak nak mengakui yang dia terang - terangan hina Tuanku Sultan?

Sudah la Nizar oi!!! Kalau buat sekali, orang mungkin boleh maafkan. Tapi kalau dah banyak kali buat, itu dah kira melampau namanya. Tu pasal la saman dia kena tolak.

Sebab apa kena tolak? Sebab pihak dia sendiri GAGAL untuk meyakinkan mahkamah bahawa uasan dari TV3 tu diambil dari laman twitter dia sendiri. Dah dia yang tulis, lagi nak salahkan orang lain jugak ke? Sendiri bikin, sendiri tanggung la woi!!!
KUALA LUMPUR 12 April - Bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin hari ini gagal dalam kes saman fitnahnya di Mahkamah Tinggi di sini terhadap Sistem Televisyen Malaysia Berhad (TV3) berhubung isu nombor pendaftaran WWW 1 milik Sultan Johor.
Ini berikutan keputusan Hakim Datin Yeoh Wee Siam menolak saman terhadap TV3 dan Produser Buletin Utama, Rohani Ngah dengan alasan pihak defendan berjaya membuktikan pembelaannya berdasarkan ulasan saksama terhadap perkara yang menyentuh kepentingan awam.

Sumber:semuthitam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...