Tuesday, April 16, 2013

SISWA4U KUMPUL JENTERA DI PUTRAJAYA

Pada hari ini di Kelab Tasek Putrajaya SISWA4U berhimpun untuk taklimat Sukarelawan bersama-sama Datuk Seri Tengku Adnan,Calon BN putrajaya, Dato' Razali Ibrahim,Calon BN Muar dan Saudara Tun Faisal,Pengerusi Unit Media Baru.

Sukarelawan Siswazah berkumpul untuk menerima taklimat daripada pengerusi Siswa4U, saudara Hafiz Ariffin didalam memastikan pergerakkan Sukarelawan Siswa4U untuk membantu 8Kerusi Panas dan dikenalpasti untuk membantu Barisan Nasional menang pada Pilihanraya ke 13.

Zone Leaders (Zon Selatan,Zon Tengah,Pantai Timur,Utara,Uitm Chapter) akan mengumpul seberapa ramai sukarelawan siswazah berkumpul dan membantu dari kesemua aspek Jentera Barisan Nasional.

Mahasiswa pada tahun ini adalah kali pertama dilancarkan setelah pindaan AUKU dibuat. Mahasiswa yang menyokong penuh Barisan Nasional boleh menjadi sukarelawan dengan menghubungi pihak siswa4u.

Program ini dirasmikan oleh Datuk Seri Adnan Tengku Mansor,Calon Parlimen Barisan Nasional Putrajaya.

Jika ada apa-apa pertanyaan dan keterangan lanjut untuk mendaftarkan diri sebagai sukarelawan bolehlah melayari website SISWA4U di www.siswa4u.org


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...