Friday, April 19, 2013

DALANG PEGAWAI KERAJAAN DALAM SERANGAN MARKAS BN PUTRAJAYA @TengkuAdnanReal @TanSriAseh @AliHamsa55


Jeng jeng jeng!!! Gua da cakap dah, lu orang tak boleh lari lagi. Muka lu sudah panas, ini adalah manusia keji yang menjadi dalang kes serangan markas BN Putra Harmoni presint 9 & mereka ini juga dikaitkan dengan kejadian membakar bendera gergasi BN di Presint 8.

Untuk pengetahuan semua, lelaki ini adalah bekas driver kepada Pegawai khas PM Datuk Azlin dan kemudiannya diarahkan bertukar ke Unit ICU Jabatan Perdana Menteri.  Kemudiannya beliau sekali lagi didapati bermasalah di ICU, dan ditukarkan pula ke Bahagian Hal Ehwal Undang-undang.

Gua dapat info yang mamat ni ada 4 orang anak tetapi sebab ketaksubannya kepada Parti Spender Putih beliau telah bercerai dan sekarang statusnya adalah Duda. Melalui info yang gua dapat, dikatakan beliau telah ditukarkan ke Bahagian Undang-Undang Jabatan Perdana Menteri. Beliau dikenalpasti menetap di kuaters kerajaan di P18R12. Bermasalah sungguh mamat ni!

Kita mahu manusia keji yang bernama Mohd Faisal Abdul Hamid disiasat kerana memecahbelahkan komuniti di Putrajaya kerana bersifat samseng tetapi bekerja dibawah pentadbiran kerajaan Barisan Nasional. Lihatlah betapa prihatin kerajaan pimpinan YAB Dato Seri Najib tidak mengira status dan sokongan walaupun berbeza dari segi politik tetapi tetap diberi peluang bersama kerajaan Barisan Nasional. Tahniah Barisan Nasional!

Gua nak bagi amaran, akan ada banyak lagi pembongkaran penjawat awam dan pegawai tinggi kerajaan yang sedang asyik berkempen untuk pembangkang di Putrajaya. Tujuan gua lakukan pembongkaran ini bukanlah berniat jahat, tetapi ingin membuka mata masyarakat yang ditaburi dengan fitmah yang kononya kerajaan Barisan Nasional kejam dan tidak demokrasi. Anda lihat, anda nilai, anda yang tentukan.

lelaki tersebut memakai baju berwarna kuning.



Sumber:Parlimen125

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...