Tuesday, April 2, 2013

GEMPAR!DAP PERAK MAHUKAN LIMGUAN ENG!TOLAK ANWAR

HM dihubungi oleh rakan bloger siang tadi mengenai satu khabar yang disahkan dari sumber dipecayai mengenai majoriti kaum cina di Perak khususnya di Ipoh sudah tidak mahu mana-mana pemimpin dikalangan DAP mahupun PR menjadi wakil calon kepada mereka (rakyat).

Sokongan pengundi Cina terhadap BN kini semakin jelas dan bertambah berbanding 2008 kerana mereka tidak yakin dan berpuas hati dengan kepimpinan yang diwakili oleh Lim Kit Siang di Ipoh.

Lim Kit Siang gagal memberikan khidmat baik kepada rakyat khususnya di Dun Ipoh Timor lantas penduduk kaum cina berasa seperti dipinggirkan malah Lim Kit Siang sendiri tidak pernah turun padang apatah lagi kelibat Lim Kit Siang di DUN Ipoh Timor pun tak kelihatan langsung.

Majoriti peduduk kaum cina di Ipoh sudah mula sedar yang mereka ditipu hidup-hidup oleh pembangkang kerana menjanjikan sesuatu yang tak mungkin terjadi sebelum ini.

Tetapi kini,majoriti kaum cina Ipoh menyokong penuh kepada kempimpinan yang diterajui oleh PM DS Najib Razak berikutan pelbagai pembaharuan yang telah dilakukan beliau dalam memastikan ekonomi negara kukuh serata mapan membuktikan bahawa PM bukan sahaja berkebolehan malah serius dalam memastikan kaum cina dan india selain bumiputera terus maju kehadapan.

Sumber:RedahKasiPecahPerak


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...